VAN TERUGKIJKEN NAAR VOORSPELLEN

VAN TERUGKIJKEN NAAR VOORSPELLEN

Klantinzicht

Kijk op een slimme manier vooruit om in te kunnen spelen op kansen die voor u liggen.

Dat de hoeveelheid data exponentieel groeit is voor niemand een verrassing meer. Maar hoe haal je nu de juiste inzichten uit al deze data? Door de vele in- en externe databronnen waar u over beschikt (real-time) met elkaar te verbinden, te analyseren en te presenteren kan niet alleen inzicht worden gegeven over het verleden en het heden, maar ook patronen worden ontdekt die u helpen om voorspellingen te doen over de toekomst. Inzichten die weer kunnen bijdragen aan het verbeteren van uw diensten en klantervaring.
Zo bent u goed voorbereid!



Verbeter uw service

De hoeveelheid concurrenten stijgen, producten worden steeds meer een commodity. Klanten worden steeds minder loyaal en willen graag meer invloed. Het leveren van goede service wordt dus een belangrijke pijler voor bedrijven. Door het verzamelen van data creëert u meer inzicht en daardoor meer kansen tot het bieden van betere service. Moderne technieken als InternetOfThings helpen u proactief service te kunnen verlenen aan uw klanten.
Verras uw klant!

Spot kansen

Door de hoeveelheid data die tegenwoordig beschikbaar is, bent u als bedrijf steeds later in een aankoop van de klant betrokken. Pas na 75% van de Customer Jouney voor het maken van een keuze, weet u pas, dat een klant geïnteresseerd is. Het doel is om eerder in dit proces betrokken te worden om te beïnvloeden en waar nodig te sturen. Daarnaast zijn de kanalen waarop uw klant acteert uiteenlopend. Het aanwezig zijn op de diverse kanalen (Omnichannel) helpt in het creëren van inzichten.
Vergroot uw inlvoed!

Verzamel informatie

Breinwave is er van overtuigd dat data verzamelen van essentieel belang is voor een organisatie. Data die vandaag geen nuttige inzichten oplevert kunnen dit morgen mogelijk alsnog doen. Een combinatie van data uit diverse systemen biedt hierbij de beste inzichten. Echter is het opslaan van data geen doel op zich, dit vraagt om een evenwichtig informatiebeleid, waarin beheer, veiligheid en nieuwe innovaties continu worden bijgehouden. Heeft u bijvoorbeeld al eens gedacht aan Machine Learning?
Data is key!

Verbeter uw service

De hoeveelheid concurrenten stijgen, producten worden steeds meer een commodity. Klanten worden steeds minder loyaal en willen graag meer invloed. Het leveren van goede service wordt dus een belangrijke pijler voor bedrijven. Door het verzamelen van data creëert u meer inzicht en daardoor meer kansen tot het bieden van betere service. Moderne technieken als InternetOfThings helpen u proactief service te kunnen verlengen aan uw klanten.
Verras uw klant!

Spot kansen

Door de hoeveelheid data die tegenwoordig beschikbaar is, bent u als bedrijf steeds later in een aankoop van de klant betrokken. Pas na 75% van de Customer Jouney voor het maken van een keuze, weet u pas, dat een klant geïnteresseerd is. Het doel is om eerder in dit proces betrokken te worden om te beïnvloeden en waar nodig te sturen. Daarnaast zijn de kanalen waarop uw klant acteert uiteenlopend. Het aanwezig zijn op de diverse kanalen (Omnichannel) helpt in het creëren van inzichten.
Vergroot uw inlvoed!

Verzamel informatie

Breinwave is er van overtuigd dat data verzamelen van essentieel belang is voor een organisatie. Data die vandaag geen nuttige inzichten oplevert kunnen dit morgen mogelijk alsnog doen. Een combinatie van data uit diverse systemen biedt hierbij de beste inzichten. Echter is het opslaan van data geen doel op zich, dit vraagt om een evenwichtig informatie beleid, waarin beheer, veiligheid en nieuwe innovaties continu worden bijgehouden. Heeft u bijvoorbeeld al eens gedacht aan Machine Learning?
Data is key!


Innovatieve partners & producten

Breinwave is er van overtuigd dat de beste ideeën worden voortgebracht door slimme samenwerkingsverbanden. Partnerships die complementair zijn en waarde verhogend werken voor onszelf en voor onze klanten.
Breinwave er ook van overtuigd dat maatwerk tot een minimum moet worden gehouden om wendbaar te blijven richting de toekomst. Breinwave kiest daarom met zorg voor innovatieve technologieën die standaard rijke functionaliteit bieden maar het vermogen in zich hebben om zonder maatwerk te worden aangepast aan de behoefte van de klant.
Zo komen we samen tot het beste resultaat!

Klantcases

Breinwave ondersteunt grote en kleine klanten. Ongeacht het formaat, zijn zij voor ons allemaal van even groot belang. Wij zijn trots op onze klanten en het werk dat zij doen. Wij dragen graag een steentje bij door ervoor te zorgen dat u als klant zorgeloos en efficiënt uw dagelijkse werkzaamheden uit kunt voeren. We zijn inmiddels best goed thuis in een aantal markten, zoals de zorg, het onderwijs, de retail, de handel en logistiek en de zakelijke dienstverlening.

Stuk voor stuk betekenisvol.



Het Team

Onze medewerkers zijn professioneel, ambitieus, een tikkie eigenwijs en denken zowel klant- als oplossingsgericht. Deze eigenschappen komen terug in de werkwijze en resultaten. Zo blijven we onder andere volhardend zoeken naar antwoorden op diverse vraagstukken, vinden wij het aangaan van relaties belangrijk en is ons team nauw betrokken bij de klanten. Niet alleen extern maar ook intern zetten we ons in om het beste uit ieder project te halen.

Betrokken, Gedreven, Positief, Betrouwbaar en een tikkeltje Eigenwijs

 

Nick

Marco

Jacques

Lanzo

Bas

Mike

Friso


Betrokken
Partner

Breinwave is een ICT bedrijf met betrokken medewerkers. Samen hebben we jarenlange ervaring in de zorg, het onderwijs, de retail, de handel en logistiek en de zakelijke dienstverlening. We kennen de werkprocessen door en door en weten waar het over gaat. We snappen dat geen enkele organisatie hetzelfde is en dat ieder mens binnen een organisatie zijn of haar eigen manier van werken heeft. Daarom vertellen we u niet hoe technologie voor u moet werken, maar luisteren we goed en helpen wij u ontdekken wat u nodig heeft om uw werkprocessen te stroomlijnen.
Daar kunt u op vertrouwen!

 

Prettige
Adviseurs

Wij geloven dat technologie de onzichtbare kracht kan zijn van iedere organisatie, zodat bedrijfsdoelen met plezier verwezenlijkt kunnen worden. We volgen daarom de ontwikkelingen op de voet en maken voor u de vertaalslag naar een betrouwbaar advies voor de lange termijn. Zo groeit uw organisatie op een prettige manier mee met de nieuwe mogelijkheden en speelt u handig in op de wensen van uw (potentiële) medewerkers en klanten.
Dat geeft inzicht en rust!

 

Pragmatische
Oplossingen

We weten als geen ander hoe goed afgestemde ICT-oplossingen de productiviteit en het werkplezier binnen uw organisatie kunnen vergroten. Daarbij zien wij technologie als een middel voor een slimme, efficiëntere manier van werken, niet als doel op zich. Door samen te kijken hoe de communicatie en de samenwerking tussen medewerkers, afdelingen en klanten verbeterd kan worden, kunnen we processen inrichten met pragmatische oplossingen. We gaan daarbij graag duurzame relaties aan die waardevol zijn voor iedereen.
Zo komen we samen verder!

Pin It on Pinterest