VAN TERUGKIJKEN NAAR VOORSPELLEN
VAN TERUGKIJKEN NAAR VOORSPELLEN

Klantinzicht
Kijk op een slimme manier vooruit om in te kunnen spelen op kansen die voor u liggen.
Dat de hoeveelheid data exponentieel groeit is voor niemand een verrassing meer. Maar hoe haal je nu de juiste inzichten uit al deze data? Door de vele in- en externe databronnen waar u over beschikt (real-time) met elkaar te verbinden, te analyseren en te presenteren kan niet alleen inzicht worden gegeven over het verleden en het heden, maar ook patronen worden ontdekt die u helpen om voorspellingen te doen over de toekomst. Inzichten die weer kunnen bijdragen aan het verbeteren van uw diensten en klantervaring. Zo bent u goed voorbereid!
Verbeter uw service
De hoeveelheid concurrenten stijgen, producten worden steeds meer een commodity. Klanten worden steeds minder loyaal en willen graag meer invloed. Het leveren van goede service wordt dus een belangrijke pijler voor bedrijven. Door het verzamelen van data creëert u meer inzicht en daardoor meer kansen tot het bieden van betere service. Moderne technieken als InternetOfThings helpen u proactief service te kunnen verlenen aan uw klanten.
Verras uw klant!
Spot kansen
Door de hoeveelheid data die tegenwoordig beschikbaar is, bent u als bedrijf steeds later in een aankoop van de klant betrokken. Pas na 75% van de Customer Jouney voor het maken van een keuze, weet u pas, dat een klant geïnteresseerd is. Het doel is om eerder in dit proces betrokken te worden om te beïnvloeden en waar nodig te sturen. Daarnaast zijn de kanalen waarop uw klant acteert uiteenlopend. Het aanwezig zijn op de diverse kanalen (Omnichannel) helpt in het creëren van inzichten. Vergroot uw inlvoed!
Verzamel informatie
Breinwave is er van overtuigd dat data verzamelen van essentieel belang is voor een organisatie. Data die vandaag geen nuttige inzichten oplevert kunnen dit morgen mogelijk alsnog doen. Een combinatie van data uit diverse systemen biedt hierbij de beste inzichten. Echter is het opslaan van data geen doel op zich, dit vraagt om een evenwichtig informatiebeleid, waarin beheer, veiligheid en nieuwe innovaties continu worden bijgehouden. Heeft u bijvoorbeeld al eens gedacht aan Machine Learning?Data is key!
Innovatieve partners & producten
Breinwave is er van overtuigd dat de beste ideeën worden voortgebracht door slimme samenwerkingsverbanden. Partnerships die complementair zijn en waarde verhogend werken voor onszelf en voor onze klanten.
Breinwave er ook van overtuigd dat maatwerk tot een minimum moet worden gehouden om wendbaar te blijven richting de toekomst. Breinwave kiest daarom met zorg voor innovatieve technologieën die standaard rijke functionaliteit bieden maar het vermogen in zich hebben om zonder maatwerk te worden aangepast aan de behoefte van de klant. Zo komen we samen tot het beste resultaat!




